Walk a mile in my shoes

Det känns som att mammalivet har gjort mig till en vandrare av stora mått. Vi går och vi går och vi går. Kommer vi någonsin fram?

Jag har slitit ut mina Salomon Speedcross under hösten och vintern, återigen. Tror det är mitt 3 par som jag gått/sprungit sönder. Kanske dags att köpa ett annat märke som håller lite bättre? Är mest intresserad av Hokaskor för tillfället. Önskar bara att det fanns något ställe i närheten som hade, så att jag kunde prova och se hur de sitter på foten. Annars är jag en webshoppare av rang. Livet på landet?

Vädret går inte att klaga på i alla fall. Sol, blå himmel och kanske lite för mycket vind. Men vad gör det?

Har jag sagt att jag är sjukt nöjd med vårt val av barnvagn?  Den är grymt bra! Så många mil och inte en antydan till något krångel .Vi valde ju en speciell liggdel också som man enkelt kan förvandla till en sittvagn med ansiktet mot dig. I den här åldern som Vilja är i för  tillfället (8 månader) så är den klockren!

Kommentarer

Populära inlägg