Bra investering för ett aktivt liv med bebis - sportbehå med amningsfunktion

Alltså mammatuttarna får uthärda en hel del.

Ett av mina bästa inköp till mig själv är en sportbehå med inbyggd amningsfunktion, jag valde den här.

Jag tror mer eller mindre att jag bott i den sedan Vilja föddes. Så fort den är i tvätten så saknar jag den. Jag har tvättat för hand, jag har försökt snabbtorka i panik - allt för att kunna ha den dagen efter igen.

För mig som har lite större tuttar och behöver lite stöd i livet (vanliga amningsbehåar tillför ingenting i form av stöd och är en omöjlighet under rörelse för mig) så har den varit toppen och jag rekommenderar den verkligen. Det har gjort det så mycket enklare om det blivit lite stopp på vägen under promenader och så vidare.

Att enkelt kunna sätta sig ner i skogen för att luta sig mot en tall och amma lite, guld!



Kommentarer

Populära inlägg