En alldeles lagom födelsedag!

* Vaknade till glad nyvaken bebis
* Åt gofrukost med sambon (som har hemmakontor) som gjort våfflor till frukost, bland annat.
* Fick paket - en sån här fick jag av sambon - hur bra som helst! Kommer bo i den!
* Stormvindar ute gör att en känner att en lever lite extra mycket. Inte några långa promenader, men har lyckats komma upp i ganska många steg under dagen ändå.
* Träningspass på gymmet med en härlig wod
* Ätit en himla god Vasabakelse  från Vansbro konditori och bageri  - hurra hurra hurra för mig på min födelsedag och alla tappra Vasaloppsåkare.
* Putsat luggen hos frissan - skönt med lite tid för mig själv mitt på dagen (det händer ju aldrig)
* Bakat chokladbollar till helgens Namngivningskalas för Vilja.
* Tränat ett gäng härliga tjejer.
* Njutit av alla tulpaner jag fick på söndagen när det kalasades lite för mig på förmiddagen. En fördel med att fylla år på våren, tulpaner i massor!

Det var den födelsedagen, en alldeles vanlig dag egentligen med lite extra guldkant.

Kommentarer

Populära inlägg