Återigen tittar solen fram - magiskt!

Herregud vilken påverkan solen har på mig och mitt humör. Efter några grå dagar så blev det helt klart lyckofest idag.

Så idag traskade vi iväg med fjällpulkan, hundarna, Vilja och jag. Min plan var att gå i två timmar. Och ärligt talat, det är bra jobbigt att gå efter skoterspår och andra inte så väldigt plogade vägar. Blir bra rörelse för mig att gå i denna vackra vintervärld.

Det blir magiskt när solen skiner på snötäckta träd. Fåglarna var så glada idag, de sjöng för full hals. De var lite våryra de med.

Våren kommer nog dröja  känns det som, det är helt otroligt vad snö vi har nu.

Fler sådana här dagar är inget jag tackar nej till. Helt underbart!

Kom hem precis till att jag fick se Stina Nilsson ta OS guld. Malung ligger 3 mil härifrån, där är Stina uppväxt. Känns förstås extra kul. Heja heja!!






Kommentarer

Populära inlägg